LAT | RUS
Rakstiet mums
(+371) 22 177 000

KARDIO NODARBĪBAS

Īpaši intensīvas nodarbības, vērstas uz sirds un asinsvadu sistēmas spēju uzlabošanu un ķermeņa svara samazināšanu. Vidēji augsta un augsta intensitāte.


BODY – BIKE

Nodarbības uz speciāliem velotrenažieriem sirds un asinsvadu sistēmas attīstīšanai. Attīsta aerobās darba spējas un dedzina zemādas taukus. Treniņā ir iekļauta gan kardio gan spēka slodze.

  • BB INTERVAL
    Treniņš ar slodzes palielināšanu un samazināšanu.

  • BB SPEED
    Intervālu treniņš, kurā dominē tempa vingrinājumi.

  • BB POWER
    Intervālu treniņš, kurā dominē spēka vingrinājumi.

  • BB MIX
    Intervālu treniņš, kurā ir iekļauti vingrinājumu dažādām muskuļu grupām (rokas, mugura, pleci u.c.).


    INTERVAL TRAINING

    Augstas intensitātes nodarbība, kuras laikā ar dažādiem intervāliem tiek izpildīti vingrojumi dažādām muskuļu grupām. Nodarbība paredzēta ķermeņa tauku samazināšanai un muskuļu nostiprināšanai. Treniņš tiek paredzēts cilvēkiem ar iepriekšējo sagatavotību.

    TABATA

    Zinātniski un eksperimentāli pamatots augstas intensitātes intervāla treniņš. Treniņa pamats sastāv no 4 minūšu cikla, ietverot 8 intervālus - 20 sekundes intensīva daļa (slodze) un 10 sekundes pauze (atpūta). Pēc 8 intervāliem seko 1 minūte atpūta un gatavošanās nākamajam intervālam. Tabata ir viens no visefektīvākiem intervāla treniņiem, kas ir atzīts visā pasaulē. Nodarbības laikā veic vingrinājumus gan ar paša svaru, gan ar inventāra palīdzību (step, hanteles, stieņi, bumbas) un jābūt obligāti līdzi ūdens pudelei!


  •