LAT | RUS
Rakstiet mums
(+371) 22 177 000

SPĒKA UN KOMBINĒTĀS NODARBĪBAS

Kardionodarbības ķermeņa svara samazināšanai un jauktās slodzes (kardio+spēks) nodarbības muskuļu nostiprināšanai un tonusam. Vidēja, vidēji augsta un augsta intensitāte.


BODY ARCHITECT

Spēka treniņš, paātrina vielmaiņu, kas savukārt efektīvi sadedzina taukus un formē skaistu un stipru muskuļu korseti. Vingrinājumi tiek izpildīti izmantojot speciālu aprīkojumu - hanteles, nūjas, gumijas lentes, STEP platformas. Iesildīšanās notiek bez horeogrāfijas un tiek veidota no vienkāršiem vingrinājumiem, nodarbības pamatdaļa tiek veltīta atsevišķu muskuļu grupu attīstībai izmantojot papildus inventāru. Treniņš tiek paredzēts cilvēkiem ar iepriekšējo sagatavotību, kā arī vīriešiem, kas vēlās nomainīt trenažiera zāli pret grupu nodarbībām un spēka vingrinājumiem.

ABL

Spēka treniņš, kas ir paredzēts korpusa zemākai daļai – vēderprese, sēžamvieta, gurni. Vingrinājumi tiek izpildīti izmantojot speciālu aprīkojumu - stieņus, nūjas, bumbas, STEP platformas. Piemērota jebkuram sagatavotības līmenim.Nodarbības notiek vidējā tempā.

ABL + STRETCHING

Spēka treniņš, kas ir paredzēts korpusa zemākai daļai – vēderprese, sēžamvieta, gurni. Nodarbības beigās visu muskuļu grupu izstiepšana, kas ir nepieciešama, lai atbrīvotu un relaksētu muskuļus. Nodarbība piemērota ikvienam, neatkarīgi no fiziskās sagatavotības.

BUTT WORKOUT

Speciāli izstrādāta programma sēžas un kāju muskuļu veidošanai un nostiprināšanai. Nodarbība piemērota ikvienam, neatkarīgi no fiziskās sagatavotības.

UPPER BODY

Vidējas intensitātes aerobikas nodarbība, kuras mērķis ir stiprināt ķermeņa augšdaļu: rokas, plecus, krūtis un muguru. Vingrinājumi tiek izpildīti izmantojot speciālu aprīkojumu - stieņus, nūjas, bumbas. Nodarbība piemērota ikvienam, neatkarīgi no fiziskās sagatavotības.

FITBALL

Vidējas intensitātes aerobikas nodarbība, kurā tiek izmantotas dažāda lieluma vingrošanas bumbas. Treniņš ir vērsts uz muskuļu karkasa veidošanu un nostiprināšanu. Nodarbība piemērota ikvienam, neatkarīgi no fiziskās sagatavotības.

CORE + STRETCHING

Nodarbība vērsta uz vēdera, muguras, iegurņa un ķermeņa dziļās muskulatūras nostiprināšanu. Nodarbības beigās visu muskuļu grupu izstiepšana, kas ir nepieciešama, lai atbrīvotu un relaksētu muskuļus. Piemērota ikvienam, neatkarīgi no fiziskās sagatavotības.

BODY TONING

Vidējas intensitātes spēka nodarbības muskuļu tonizēšanai, izturības attīstīšanai ar vienkāršū horeogrāfiju, kurās izmanto inventāru - hanteles, nūjas, stieņus, gumijas, medicīniskas vai fitnesa bumbas, utt. Piemērota ikvienam, neatkarīgi no fiziskās sagatavotības.

POWER BALL

Spēku treniņš, treniņa laikā tiek izmantota liela bumba. Mērķis - muskuļu pamatgrupu nodarbināšana, asu slodzes samazināšana no mugurkaula, pareizas stājas izveidošana. Piemērots visiem sagatavotības līmeņiem.

POWER STEP

Kombinētas vidējas un augstas intensitātes aerobikas nodarbības, izmantojot step platformas ar vienkāršu horeogrāfiju. Ja nepieciešams spēka daļai papildus izmanto apgrūtinājumus: hanteles, stieņus, gumijas u.c. Piemērota vidējam un augstam sagatavotības līmenim.

STEP MIX

Vidēji intensitātes aerobikas nodarbība, izmantojot step platformas ar pagriezieniem, palēcieniem, virziena maiņām un pozitīvām emocijām. Piemērota vidējam un augstam sagatavotības līmenim.

STEP INTERVAL

Vidēji augstas intensitātes intervāla nodarbība, kurā izmanto step platformas. Pēc nodarbības aerobās daļas seko spēka vingrinājumi. Piemērota vidējam un augstam sagatavotības līmenim.

CIRCULAR TRAINING

Augstas intensitātes treniņš, nepieciešama iepriekšējā sagatavotība. Nodarbība ir paredzēta cilvēkiem, kas vēlās paaugstināt sava fizisko sagatavotību. Pamatmērķis - muskuļu grupu reljefs un tonuss, izturības attīstīšana. Nodarbībā tiek izmantots speciāls inventārs - hanteles, stieņi utt.

CROSSFITT

Treniņu sistēma tiek veidota no 50% kardio un 50% spēka vingrinājumiem, dažādos nodarbības ciklos tiek izmantots speciāls aprīkojums - STEP platformas, hanteles utt.

TOTAL BODY CONDITION

Nodarbības tiek veidotas divos posmos – 30 minūtes vingrinājumi tiek izpildīti uz STEP platformas kopā ar hantelēm, 20 minūtes tiek izpildīti spēka un stiepšanas vingrinājumi.