LAT | RUS
Rakstiet mums
(+371) 22 177 000

LĒNĀS NODARBĪBAS

Nodarbības bez aerobās (kardio) slodzes, vērstas uz atsevišķu muskuļu grupu, saišu nostiprināšanu un izstiepšanu, ķermeņa korsetes veidošanu. Zema intensitāte.


CALLANETIC

Koriģējoša vingrinājumu sistēma ar daudzkārtējiem vingrinājumu atkārtojumiem. Izometriskām (statiskām) pozīcijām un stiepšanas vingrinājumiem. Paredzēts jebkuram vecumam un jebkuram sagatavošanas līmenim.

SLOWLY & STRONG (lēns un spēcīgs)

Vingrinājumi spēka un lokanības attīstībai, tiek izpildīti lēnā tempā, kas dod iespēju kontrolēt kustības. Nodarbības ir ieteicamas cilvēkiem bez iepriekšējās sagatavotības, kā arī cilvēkiem, kam ir problēmas ar balsta un kustību aparātu.

VESELA MUGURA

Nodarbība ir paredzēta tiem, kam ir sāpes mugurā, nepieciešama rehabilitācija pēc traumām, liela fiziskā slodze, vai sēdošs darbs. Tā ietver sevī spēka, lokanības, koordinācijas un līdzsvara vingrojumus, lai nostiprinātu mugurkaula muskuļu korseti. Nodarbība piemērota jebkuram sagatavotības līmenim.

PILATES / PILATES BALL

„Zinātne un māksla ķermeņa, gara un prāta attīstībai caur dabisko kustību koordināciju ar stingro kontroli” Joseph Pilates.

Speciālā vingrošanas sistēma, kas balstās uz ķermeņa spēka centra attīstīšanu un vispārēju ķermeņa simetrisku veidošanu. Paredzēta vēdera un muguras dziļās muskulatūras stiprināšanai, ķermeņa „korsetes” veidošanai un stājas uzlabošanai. Nodarbība ir ieteicama cilvēkiem, kam ir balsta un kustību aparāta problēmas, kā arī mugurkaula problēmu profilaksei.

HATHA JOGA

Dziedinoša sistēma visiem, neatkarīgi no fiziskās sagatavotības līmeņa un vecuma. Dažādu Asanu un Vjaimas (Hatha Jogas pozas un vingrojumi) izpildīšana, prasme pareizi elpot, enerģijas un uzmanības koncentrācijas vingrināšana ir nodarbības sastāvdaļa. Tādā veidā tiek stabilizēta veselība, uzlabojas pašsajūta, atrisina problēmas ar mugurkaulu. Asanas tiek izpildītas, lai atslābinātos un piepildītu cilvēku ar enerģiju (Prānu). Mērenā slodze. Cilvēks iemācās pareizi elpot, sēdēt, gulēt, stāvēt, staigāt, skriet un daudz ko citu.

JOGAS TERAPIJA

Dažādu slimību ārstēšana un profilakse ar jogas prakses palīdzību. Šīs prakses pielietošana ir ieteicama visos gadījumos, kad tiek pielietota ārstnieciskā fizkultūra. Nodarbības sporta klubā ir virzītas uz dažādu slimību profilaksi, piemēram: gremošanas trakta iekšējiem orgāniem, balsta un kustību aparātam, redzei, imūnsistēmas stiprināšanai, vielmaiņas uzlabošanai.

PIYO

Īpaši izstrādāta nodarbību sistēma, kā mērķis ir prāta harmonija. Kompleksā ietilpst Asani (Hatha-joga pozas) ar elpošanas kontroli un atsevišķu muskuļu grupu vai orgānu koncentrāciju, kā arī metodika „PILATES”, attīsta lokanību un ķermeņa līdzsvaru.

STRETCHING (stiepšanās)

Tas ir vingrojumu kompleks, kas domāts muskuļu stiprināšanai, lai novērstu traumas, novērstu muskuļu sasprindzinājumu, un ķermeņa izteiktai lokanībai. Nodarbība ir noderīga kā iesācējiem, tā arī ilggadējiem fitnesa cienītājiem.

FACE FITNESS

Sejas muskuļu stiprināšana ar speciālu vingrinājumu palīdzību. Cilvēks niecīgi maz izmanto sejas muskuļus, tādēļ arī rodas izplūdusi ovāla seja, nokarenie vaigi, dubultzods, kā arī grumbas. Face Fitness palīdz to izlabot. Nodarbība piemērota jebkuram sagatavotības līmenim.

MIND AND BODY

Nodarbības notiek lēnā tempā, tiek izpildīti spēka un stiepšanās vingrinājumi.